Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
26. maj 2011 - 22:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny Trust Eqido Wireless Mini Mouse i udu efter strømsvigt.

Bærbar Windows 7.
Musen har virket, men efter strømsvigt hvor musen så ikke virkede og efter ud og indsættelse af USB senderen igen, er kun driwersoftwaren til enhed fuldført. Selve instalationen er ikke succesfully instaleret.
Tager jeg derefter USB senderen ud og ind igen kommer besked om at maskinen ikke kan genkende hardwaren.
Har prøvet system gendannelse, hjalp ikke, kun driwer fuldførelsen.
Er heldig engang imellem at få den ind som ikon i hardwareoversigten hvo man også kan se printer udvalget, men kan ikke få gang i den.
Egenskab for mus siger bare Touch pad og sætter jeg "andet mus" ind hjælper det ikke.Går jeg ind i enhedsinstilliger står der kun touch pad.
Min gamle wire mus virker i samme USB indgang.
Har været oppe på min gamle bærbare med den wiereless, den siger det samme.
Har nogen en løsning.Hilsen Leif
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
10. juni 2011 - 09:29 #1
var henne og bytte den til en blue touch men havde så ikke programmet, måtte så bytte den også til en Logitech mus med USB trådløs stik. den har så virket i 14 dage men har så her til morgen også gået i udu, men jeg vil prøve at genindstalere den.
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
25. juni 2011 - 08:29 #2
efter at have USB stikket ude og i igen virker musen.
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
10. juli 2011 - 08:03 #3
ingen tak