Avatar billede kezl Nybegynder
29. maj 2011 - 18:28 Der er 7 kommentarer

fjerne en hånd via photoshop

er det muligt via photoshop at fjerne en hånd fra et ansigt ?
Avatar billede Counx Nybegynder
29. maj 2011 - 18:38 #1
Det kan man sagtens, det kræver bare at man ved hvad man laver i photoshop og hvor god kvalitet billedet er.

//counx
Avatar billede nerdwoman Nybegynder
29. maj 2011 - 18:51 #2
Med værktøjer (ex. magnetic tool) kan du fjerne hånden, og lave et nyt lag hvori du med et andet værktøj f.eks. kan klone ansigtshuden fra andre steder i ansigtet til at erstatte det stykke, hvor du har fjernet hånden.

Men...det er ikke gjort på 10 minutter :-)
Avatar billede kezl Nybegynder
29. maj 2011 - 20:56 #3
tak, det går nok, jeg har læseferie, så jeg har lidt tid
Avatar billede milter Ekspert
29. maj 2011 - 22:02 #4
Det kommer fuldstændig an på, hvor meget af ansigtet er dækket. Normalt vil en sådan redigering kun give et godt resultat, hvis du har et billede af ansigtet uden hånd og taget fra samme vinkel, fra samme afstand og i det samme lys.

Og hvad med armen? Den skal vel ikke hænge frit i rummet uden hånd?
Avatar billede Boejle Nybegynder
31. maj 2011 - 13:59 #5
Gå ind på fotostart.dk. upload billedet i forummet og spørg om hjælp. Mange derinde synes det er sjovt at hjælpe med sådanne ting, og så kan de også vurdere om det er muligt overhovedet.
Det er ikke nemt at svare på spørgsmålet når vi ikke kan se billedet.
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juni 2011 - 00:03 #6
send til mig så skal jeg nok hjælpe dig :)
Avatar billede enriko Nybegynder
05. juni 2011 - 00:08 #7
Sorry jeg var lidt hurtigmed svare, jeg troede ikke hånden var på et ansigt, det kommer an på hvor meget hånden dækker ansigtet og hvor den dækker.  Det havde været nemmere hvis ikke det var et ansigt :)

Jeg er også enig i at det ikke kan gøres på ti minutter , eller 40 min :)