Avatar billede Neffo Nybegynder
30. maj 2011 - 19:01 Der er 7 kommentarer

Nat type?

Har prøvet i lang tid nu at åbne min nat type til et spil der hedder Call of duty modern warfare 2. Har set mange videor til at hvordan man gør det. Men de fleste siger siger man skal gå til 192.168.1.1 eller 2.1 har prøvet at ligende. Men intet virker, gik så til mit "NetVærk" for at finde min router men der var ingenting. Nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede chalde Seniormester
30. maj 2011 - 19:38 #1
Find din router på listen her: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm
Og se om der er mere info at hente.
Avatar billede CCodam Nybegynder
30. maj 2011 - 20:08 #2
Hvilken router (internet boks) har du?
eller
Hvilken Internet Udbyder har du?
Avatar billede Neffo Nybegynder
30. maj 2011 - 21:22 #3
Har fundet ud af hvordan jeg kan logge ind på linksys hjemmeside http://192.168.1.245/
Men der er ingen steder hvor jeg kan gøre noget om nat?
Avatar billede CCodam Nybegynder
31. maj 2011 - 00:01 #4
#3 Hvis du nu havde mod på at besvarer mine spørgsmål i #2, så ku' jeg/vi lettere hjælpe dig :)

Du skal enable UPnP på din router, jeg mener det som regel befinder sig under Administrations tabben på en Linksys router
Avatar billede Neffo Nybegynder
31. maj 2011 - 16:38 #5
Tak for hjælpen men har fundet ud af min model ikke kan de CCodam har prøvet længe siden nu :)
Køber bare en ny.
Avatar billede CCodam Nybegynder
31. maj 2011 - 21:56 #6
#5 Hvis det kun er en enkelt maskine, du vil ha det til at virke på, så kan du lave en forwarding af portene 28960-29000 til IP'en af din maskine (192.168.1.x)

Så burde det også virke.
Avatar billede ksoren Nybegynder
31. maj 2011 - 22:13 #7
192.168.1.245 er normalt et access point, ikke en router. Så mon ikke du har begge dele på netværket? Det er routeren du skal ind.