Avatar billede frederikbh Nybegynder
31. maj 2011 - 12:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VPN

hej alle har købt en konto på BeeVPN og vil gerne kunne bruge den på min skole så folk ikke kan stjæle min session eller se mine private data som jeg oplyser når jeg er på nettet. problemet er at der er en proxy server hvor jeg ikke kan logge min computer på igennem min klient jeg bruger cisco anyconnect VPN clien. der hjemme kan jeg sagtens logge på. jeg vil mene at jeg bruger de rigtige oplysninger når jeg prøver at logge på jeg udfylder den således :

Proxy user : mit proxy brugernavn

Proxy password: mit proxy password

domain/Authority: ip Addressen på proxyen (har også prøvet uden denne)

håber i kan hjælpe :)

MVH Frederik
Avatar billede helt83 Nybegynder
31. maj 2011 - 12:26 #1
Hej frederikbh

Tror nu ikke din skoles firewall er åben for sådan noget, men du kan jo spørge jeres admin om han ikke er sød at åbne for det.
Avatar billede frederikbh Nybegynder
31. maj 2011 - 12:51 #2
det køre jo gennem port 443 (https) og den er åben..
Avatar billede morten-bork Nybegynder
18. januar 2012 - 22:50 #3
www.vpn-byen.dk har en VPN som kan omgå blokeringer på lokal netværk :)
Avatar billede frederikbh Nybegynder
19. januar 2012 - 08:10 #4
ja men har prøvet din VPN men der er lukket for det :/
Avatar billede morten-bork Nybegynder
19. januar 2012 - 17:57 #5
Har du også sat den op til at køre SSTP og ikke PPTP, dette kræver du at du har en vista eller windows 7