Avatar billede djras Nybegynder
31. maj 2011 - 15:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Ingen IP efter opdatering.

Sidder her med en bærbar..Toshiba Satellite SL 10 120.
Det trådløse netværk virker ikke efter opdatering med Servicepack 3.
Der er Win XP PRO dk på pc.Netværkskort:Inprocomm IPN 2200.
Det hele virker fint ved ny installation,men efter opdatering med Servicepack 3,leder netværkskortet efter en IP adresse,men finder ingen.Der er prøvet med en ny driver uden resultat.
Alle netværk i nærheden bliver vist på listen.
Ku" godt bruge lidt hjælp her..
Tak.
Avatar billede djras Nybegynder
31. maj 2011 - 15:44 #1
Mit eget netværk vises også.
31. maj 2011 - 16:46 #2
... hvilken IP adresse får den tildelt ? Eller 'tildeler' selv ?
Avatar billede djras Nybegynder
31. maj 2011 - 19:02 #3
Den kan ikke hente nogen IP adresse.
Den leder efter adressen hele tiden.
Avatar billede CCodam Nybegynder
31. maj 2011 - 21:30 #4
Der er en med lignende problemer, der fik løst det her:
http://social.technet.microsoft.com/forums/en-US/itproxpsp/thread/691b044e-3aed-464a-b40c-c3cee63f9273/

Hans link til driveren er dog nede, men jeg fandt en nyere version fra 2005 her:
http://files.laptopvideo2go.com/wlan/inprocomm_ipn2220_v3.07.02.2005.zip
Avatar billede djras Nybegynder
01. juni 2011 - 15:01 #5
Det er ikke samme netkort,men jeg kikker på det.
Vender tilbage.
Avatar billede CCodam Nybegynder
01. juni 2011 - 18:21 #6
#5 Nej, men det er bygget på den samme chip "Inprocomm IPN 2200"

Jeg kan dog se du ikke kan hente den driver jeg har linket til, det kan kun gøres hvis man gør det fra deres side, og den pågældende side kan kun tilgås via google's cache

http://www.google.com/search?q=INPROCOMM+-+latest+driver+-+LaptopVideo2Go+Forums&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
Tryk på Cache ved det første link, der kan du også se andre, hvor denne driver hjalp dem efter at ha opgraderet til SP3

Alternativt, har jeg lagt driveren op her:
http://blog.coretech.dk/files/inprocomm_ipn2220_v3.07.02.2005.zip
Avatar billede djras Nybegynder
01. juni 2011 - 21:27 #7
TAK..Jeg har hentet driveren,og prøver den snarest muligt.
Avatar billede djras Nybegynder
02. juni 2011 - 10:45 #8
CCodam....Den driver virkede søreme.Du skal have mange tak for din hjælp.
Læg lige et svar.
Venligst  djras.
Avatar billede CCodam Nybegynder
02. juni 2011 - 11:24 #9
Det var godt at høre :)

Se svar i #4/6
Avatar billede djras Nybegynder
02. juni 2011 - 17:05 #10
Dejligt at mennesker herinde tager sig tid til at hjælpe,når tingene er gået lidt i hårdknude....TAK.