Avatar billede freed Novice
31. maj 2011 - 19:30 Der er 1 kommentar

ODBC forbindelse til C5 Native

Jeg har lige fået opstartet min ODBC forbindelse og skal nu til at trække posteringer ud fra flere forskellige regnskaber. Er der nogen måde at lave det således at jeg kan sammenlægge al omsætning fra en given konto 4 selskaber i en pivot tabel og se dem i hver sin kolonne? Så vidt jeg kan se skal jeg lave en ODBC forbindelse til hvert regnskab. Lidt skod når der nu er omkring 20 stk.

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe lidt.
Avatar billede kurth Nybegynder
22. februar 2013 - 14:27 #1
Har du overvejet at lave et konsolideret regnskab, hvori du importerer saldi fra alle de øvrige regnskaber. Herefter kan du nøjes med at tilgå dette ene regnskab.