Avatar billede Flynow Nybegynder
31. maj 2011 - 23:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gmail adressebog virus

Efter jeg besøgte min Linkedin konto blev jeg efterfølgende bombet med mails fra folk der accepterede en invite. Jeg har ikke gjort noget aktivt for at invitere folk. Desværre har min Avast ikke fundet nogen virus og jeg er ret sikker på at linkedin ikke er skylden. Med andre ord må jeg have en virus som mit antivirus ej har kunne opsnappe. Det er ret alvorligt for det ser ud til at der er blevet udsendt en mail til alle i min Gmail adressebog. Blandt andet fik jeg autosvar på nogle jobs jeg har søgt for år tilbage. Med andre ord fremstår jeg som en komplet idiot grundet denne virus.
Er der andre der har hørt om ligende problemer og i tilfældet af en virus hvad skal jeg gøre for at fjerne den?
Avatar billede lasbas Nybegynder
01. juni 2011 - 01:40 #1
Har du måske importeret dine webmail kontakter ? -->

http://www.linkedin.com/answers/using-linkedIn/ULI/601633-44295940
Avatar billede lasbas Nybegynder
01. juni 2011 - 01:42 #2
"The default condition when you import your email address book is set to "all" by LI so if you don't click the "all" button immediately to deselect, every one of your contacts will be invited."
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juni 2011 - 11:58 #3
#1 er sikkert problemet.
Har oplevet det samme ... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2011 - 11:02 #4
Det ville være være rart med en kommentar.
Folk lukker nemlig rask væk spørgsmål uden videre forklaring.
Avatar billede Flynow Nybegynder
20. august 2011 - 22:22 #5
Hej john_stigers,

Jeg er ikke sikker - desværre. Muligt men ej sikkert da den fremgangsmåde ligger langt væk fra den måde jeg normalt arbejder med internettet på. Jeg kan dog ikke udelukke at jeg måske har været træt og båret mig tåbelig ad.