Avatar billede peter_g_j Nybegynder
01. juni 2011 - 13:21 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Ny harddisk til Lenovo w500 4062-4xg

Hej

Jeg har en Lenovo w500 4062-4xg laptop. Harddisken er blevet for lille, så jeg har kigget lidt på nogle nye, men for at være sikker på ikke at købe noget der ikke passer, så vil jeg lige høre om sådant noget som dem her virker? (Og evt. om der vil være fordele i at vælge en anden?)

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4662097
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4202356

Jeg håber på et hurtigt svar :-)

Venlig hilsen
Peter
Avatar billede Lazyduck Nybegynder
01. juni 2011 - 15:43 #1
Hej Det er en SATA2 disk der sidder så du vil ikke til fulde kunne udnytte den sata300 disk type du har skrevet om. en vilkårlig sata disk vil med en lille smule snilde kunne monteres i den harddisk ramme som den originale sidder i.
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
01. juni 2011 - 15:59 #2
Okay. Hvad mener du, når du siger at det kræver en lille smule snilde? Er udformningen eller stikket anderledes?

Er det istedet SATA 150 jeg skal søge efter? Når jeg søger efter det, så er de største jeg kan finde på 500GB. Derudover er de kun på 7200rpm og sidst, så er de dyrere.

Det synes jeg er lidt i underkanten, når jeg skal til at opgradere.
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
10. juni 2011 - 21:31 #3
Lazyduck, kan du uddybe hvad du mener med en smule snilde?
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
30. august 2011 - 10:09 #4
Jeg tog chancen, og den passede fint uden problemer.