Avatar billede tni Juniormester
02. juni 2011 - 00:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

AngivAdvarsler kan ikke få den frem i makro access 2007

Hej.

Jeg kan ikke finde kommandoen "AngivAdvarsler" så jeg kan så advarsel fra når jeg køre 3 tabel oprettelses forespørgsel.
Jeg kan lave en knap med docmd.SetWarnings det virker godt nok men jeg vil have det før mine 3 tabel forspørgsler men kommandoen er der ikke.
Avatar billede neoman Novice
02. juni 2011 - 09:30 #1
Jo man kan. Hvis du rydder op i dine gamle spørgsmål kan du også få en anvisning på hvordan.
Avatar billede tni Juniormester
02. juni 2011 - 10:13 #2
Jeg ved ikke hvordan at jeg får lukket mine ubesvaret spørgsmål!!!

Desværre
Avatar billede neoman Novice
02. juni 2011 - 10:35 #3
http://www.eksperten.dk/faq

Læg et svar selv, og acceptér dit eget svar.
Avatar billede tni Juniormester
02. juni 2011 - 15:11 #4
Det er da snyd da man så tildeler sig point selv!!!
Avatar billede tni Juniormester
02. juni 2011 - 15:26 #5
-