Avatar billede sympotonic Nybegynder
06. juni 2011 - 16:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HDMI graffikkort med lyd integreret - findes det?

Hej alle,

jeg har forsøgt at kigge på edbpriser under graffikkort, men kan umiddelbart ikke se nogen af dem har integreret lyd. Jeg har en halv ny pc, jeg vil bruge som mediecenter, der skal køre direkte ind i min forstærker via hdmi, og videre op til fjernsynet. altså kun en ledning fra maskinen. Men er der noget GFX kort med integreret lyd, så den sender det hele ud via HDMI og ikke kun billedet?

jeg er meget spændt på at høre fra jer, og hvis i evt. selv har et i bruger i kan anbefale. vi snakker ikke om et kort til flere tusindkr. jeg skal ikke spille eller noget, kun se tv/film/musik osv. - mediecenter

// Tommy
Avatar billede poko1 Ekspert
06. juni 2011 - 16:29 #1
Avatar billede sympotonic Nybegynder
06. juni 2011 - 16:39 #2
Hej Poko1,

kan du gøre det med alle HDMI grafikkort i windows 7 ?
Avatar billede poko1 Ekspert
06. juni 2011 - 16:49 #3
Med ATI kan jeg jeg har ikke prøvet andre. nogle ældre kort har et 3benet stik der med et kabel skal forbindes med et stik på bundkortet.
Avatar billede sympotonic Nybegynder
06. juni 2011 - 17:18 #4
Hej igen,

Jeg prøver imorgen, så høre du lige nærmere =) Tak for infoen indtil nu
Avatar billede poko1 Ekspert
14. juni 2011 - 13:48 #5
Fik du lyd på?
Avatar billede sympotonic Nybegynder
14. juni 2011 - 14:47 #6
Har lige bestilt mit GFX kort idag, så kommmer i morgen, også kan jeg få set på det i weekenden. Jobbet har lige været lidt presset ;)
Avatar billede sympotonic Nybegynder
17. juni 2011 - 11:06 #7
Hej Poko1 det virkede med det samme ! lav du svar, så du kan få point =)
Avatar billede poko1 Ekspert
17. juni 2011 - 11:33 #8
Ok :-)