Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
07. juni 2011 - 16:42 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvad er/kan Bit torrent

Hej Jeg vil rigtig gerne finde ud af hvad kan bittorrent og hvad er det?? Håber jeg kan få svar!
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2011 - 16:47 #1
Det kan give din pc VIRUS :-)
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
07. juni 2011 - 16:52 #2
Kender en ven der har det??
07. juni 2011 - 16:59 #3
www.spywarefri.dk/artikel/farerne-ved-fildeling/ - læs og - måske - forstå...
Avatar billede -mundi- Nybegynder
07. juni 2011 - 16:59 #4
Avatar billede pstidsen Novice
07. juni 2011 - 17:03 #5
...man behøver jo heller ikke opdage en virus. Den kan tappe din computer for kreditkortoplysninger (hvis du taster dem), passwords osv.

har hørt en smule om bittorrent og du kan hvis bruge det til at downloade programmer. Både lovlige og ulovlige tror jeg.

Men hvis din ven har det, hvorfor spørger du så ikke bare ham? :o
Avatar billede mikkeljm123 Nybegynder
07. juni 2011 - 17:05 #6
Vil nemlig gerne hente fra btjunkie men det skal bruge bittorrent
Avatar billede glvi93 Nybegynder
07. juni 2011 - 19:04 #7
Bittorent programmer bruges til at dele filer fra en persons computer til en anden persons computer, kaldet p2p.
mange folk som uploader filer som kan hentes med bittorrent har indsat en form for malware eller spyware som kan opsnappe personlige oplysninger, eller bruge din computer til ulovlige ting.
Vil ikke anbefale at du bruger da en computer kan ende som en zombie-computer, læs nærmere om her.
http://en.wikipedia.org/wiki/Botnet
Avatar billede Slettet bruger
07. juni 2011 - 19:40 #8
På Linux bruger jeg ktorrent til at downloade en ny version af openSUSE f.eks  Men kunne også bruge bruge bittorrent.
Hvis man selv ønsker det
kan det vel også bruges uden større risiko, til noget fornuftigt på Windows`?? F.eks at hente større filer ned fra nettet med.???
Avatar billede jaboy Nybegynder
08. juni 2011 - 15:32 #9