Avatar billede MortenBoye Juniormester
07. juni 2011 - 21:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OS X Snow Leopard spørgsmål: Overvågning af mappen "Downloads" og auto-extract af rar/zip/osv

Hey people!

Jeg håber der sidder en dygtig mac-bruger derude der kan hjælpe mig: Jeg downloader tit en masse filer der er delt op i .r01, .r02 .....r99 - you get the point - som alle ender i /Downloads.

Er der en måde hvormed man kan sætte en "overvågning" op af den givne mappe og sætte den til automatisk at pakke ud når den opdager et archive derinde?

Så vidt jeg kan se kan både Automator/Folder Actions og Hazel finde ud af det, men jeg kan ikke få nogle af delene til at virke.

Anybody?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. juni 2011 - 22:33 #1
Der er med garanti større chance for kyndigt svar, hvis du opretter spørgsmålet i en MacOS kategori: http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/MacOS/ i stedet for "Fri debat", der som oftest bruges til alt andet end IT
Avatar billede MortenBoye Juniormester
11. juni 2011 - 20:34 #2
(Lukning)