Avatar billede mik789 Nybegynder
08. juni 2011 - 21:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Winamp 5.61 gíver problemer - igen igen

Jeg har opgraderet min Winamp Pro til 5.61. Og nu kan jeg ikke afspille cd'er, men kun filer der ligger i en playlist. Hver gang jeg forsøger at afspille fra en cd, låser programmet og "svarer ikke". Samtidig sættes mit Prodigy Cube ud af funktion og jeg kan ikke afspille nogen lyd, før der er genstartet. Har haft det samme problem før med tidligere versioner, men kom om det ved at afspille fra en filliste frem for fra selve programmet.

Alle roser Winamp for at være en super player, men jeg har oplevet disse problemer igen og igen. Jeg har en HP EliteBook med Win 7 Enterprise.
Avatar billede Blueeyez Mester
08. juni 2011 - 21:39 #1
Har du prøvet og fjerne Winamp helt og derefter installere 5.61?
Avatar billede mik789 Nybegynder
09. juni 2011 - 07:49 #2
@blueeyez - kan man det, når det er en pro version? Jeg skal jo indtaste en produktnøgle for at vise at jeg har betalt for den. Den jeg har installeret er en særlig "upgrade" version (se linket "Already own Winamp and need to upgrade" på http://www.winamp.com/media-player/all), dvs. det burde netop IKKE være nødvendigt at fjerne den foregående installation.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juni 2011 - 14:43 #3
Den information burde du kunne komme frem til med følgende software:

http://www.4shared.com/file/-obYtLdt/Product_Key_Explorer_Portable_.html

Men ellers vil jeg råde dig til og kontakt winamp på deres support (e-mail) og høre eller om de kan udlevere den til dig, det burde de nemt kunne, grundet jeg vil have dig til og fjerne programmet for derefter at installere det igen er fordi der kan være kommet fejl eller andet i vejen og så vil dette måske løse dit problem
Avatar billede mik789 Nybegynder
10. juni 2011 - 09:36 #4
ok - jeg forsøger.
Avatar billede mik789 Nybegynder
16. juli 2011 - 11:38 #5
af en aller anden grund har problemet løst sig af sig selv.

@blueeyez - læg et svar i alle fald, så jeg kan give point og afslutte.
Avatar billede mik789 Nybegynder
07. august 2011 - 11:28 #6
ok, så svarer jeg selv for at lukke spørgsmålet.