Avatar billede john_dk_83 Novice
10. juni 2011 - 22:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tomtom GO LIVE 1000 Europe kortdækning?

Jeg har tænkt mig at købe tomtom's GO LIVE 1000, men har bemærket at GPS eksisterer i to versioner:

Tomtom Go LIVE 1000 Europe og Tomtom Go LIVE 1000.

Eksempelvis lader det til at den Go LIVE 1000 man kan købe fra El-giganten:
http://www.elgiganten.dk/product/tele-gps/gps-bil-motorcykel/TOMTOM1000/tomtom-go-live-1000?scid=9084

er kun med 25 kort, mens den man kan få fra ComputerSalg:

http://www.computersalg.dk/produkt/739136?varenummer=739136&utm_source=PriceRunner&utm_medium=PriceRunnerLINK&utm_campaign=PriceRunner

er med 45 kort over Europa. Er der nogen der kan bekræfte, at denne GPS fås i to versioner?
Avatar billede kimtheman Novice
10. juni 2011 - 23:04 #1
Ved Elgiganten står der
"4,3" stilfuld GPS med Fluid touchskærm, kort til 45 europæiske lande, og Live Tjenester i 1. år. inklusivt*"

Så samme model + med samme kort størrelser.
Avatar billede john_dk_83 Novice
10. juni 2011 - 23:13 #2
du har helt ret, det var mig der var forvirret.

Jeg kan se at Go live 1000 har TMC antenne samt traffic HD som giver 1 års gratis adgang til trafik information in reelle tid. Hvis 1 år er gået, har jeg stadig adgang til den almindelige TMC funktion?
Avatar billede kimtheman Novice
10. juni 2011 - 23:41 #3
Ja men TMC virker bare aldrig her i dk (Har jeg ladet mig fortælle fra folk der kører meget).
Men når du når dertil så køber du sikkert bare et års live mere.

Hjalp min mors mand med at købe en ny GPS for nogle uger siden.
Og der blev det også til Tomtom Go LIVE 1000.
Avatar billede john_dk_83 Novice
11. juni 2011 - 07:01 #4
Ok, tusind tak for svaret. Det var fyldstgørende. Skriv et svar indlæg, og lad os få afsluttet tråden.
Avatar billede kimtheman Novice
11. juni 2011 - 15:03 #5
Hep