Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
11. juni 2011 - 17:46 Der er 4 kommentarer

Kan ikke oprette forbindelse til trådløst netværk - haster! :(

Jeg kan ikke oprette forbindelse til mit netværk.

Har prøvet:

frakobling af det trådløse, isætning af patch-kabel, intet sker. I hjørnet vises bare en computerskærm med et kryds + kabel henover = ingen forbindelse. Samme hvis jeg åbner netværks - og delingscenter.

Jeg har prøvet at gå ind i browseren, vælge funktioner -> indstillinger og så sige tilføj, klikker på trådløs (her med WLAN tændt) og så går den bare tilbage til siden med internetindstillinger, i modsætning til min anden fint fungerende pc, som går ind og viser mit netværk herhjemme. Fejlen ligger altså her, men hvad er den?

Jeg HAR fjernet krydset i "automatisk registrering..." under LAN-indstillinger.

Håber meget der er en som kan hjælpe!
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2011 - 18:03 #1
hvilken pc, styresystem, browser??

Har du prøvet gode gamle: Sluk for strømmen i 30 sek og tænd igen?
Avatar billede JeanieEgedal Nybegynder
11. juni 2011 - 18:04 #2
Asus - Win 7 - internet explorer

Jep, der har jeg været :)
Avatar billede GameForTheWin Nybegynder
11. juni 2011 - 22:12 #3
Hent teamviewer så skal jeg fikse det?
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2011 - 22:17 #4
Nøjes med kundemodulet, hvis du ik vil have det til at ligge på din pc: http://www.teamviewer.com/download/TeamViewerQS_da.exe