Avatar billede krogstrup Nybegynder
11. juni 2011 - 20:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger ASP freelancer til arbejde på Frederiksberg

Vi søger en freelance webudvikler med følgende kompetencer og kvaliteter:

- ASP (classic) på ekspert niveau
- Naturligvis også HTML, CSS og JavaScript på højt niveau
- Stor erfaring med databaser, primært MS SQL Server databaser og Access
- Erfaring med CMS systemer
- Erfaring med betalingssystemer
- Erfaring med integration til andre systemer (som f.eks. økonomisystemer) vil være en fordel
- Erfaring med udvikling af unikke web-applikationer (oftest til integration i et CMS system) med afsæt i kravspecifikation/projektbeskrivelse
- Evner til at arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsfuldt med opgaver
- Faglig stolthed, der bevirker at man under INGEN omstændigheder springer over hvor gærdet er lavest - vi ønsker at levere gennemtænkte og fremtidssikrede løsninger til vores kunder

Det er et krav at du nogen gange (særligt i starten) kan tage hele arbejdsdage på vores kontor beliggende på Frederiksberg. Det kunne således være 1-2 dage pr uge, hvor du arbejder fra vores kontor.

www.wkh.dk kan du læse lidt om hvilken slags fisk vi er og hvordan vi arbejder :-)

Vi ser frem til at høre fra dig!

Mange hilsner

David Krogstrup
Webbureauet Krogstrup & Hede A/S

Mobil: 2711 7454
E-mail: dk@wkh.dk
Avatar billede glvi93 Nybegynder
11. juni 2011 - 23:18 #1
Hej Krogstrup.
Møder desværre ikke dine krav for kompetencer og kvaliteter.
Men kan dog referere til denne side for freelance programmører:
http://www.project4hire.com/
Avatar billede steent Nybegynder
13. juni 2011 - 22:30 #2
Hej David

Vi har haft kontakt før og jeg opfylder naturligvis jeres kompetancekrav.

Hvis du ikke har mine kontaktoplysninger stadig, skriver du bare her, så kontakter jeg dig asap.

/Steen