Avatar billede mega-hawk Nybegynder
12. juni 2011 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til samsung galaxy 2 II

Jeg har lige købt mig en samsung og galaxy S II men har allerede de første spørgsmål som jeg ikke synes jeg kan finde svar på.

1: Hvordan får jeg en ringetone tildelt til en kontakt?
Jeg har lagt nogle ringetoner under usbStorage og så vælger jeg en kontakt og Ringetone -> Vælg lyd fra mine filer -> og så vælger jeg min mp3 men når personen så ringer så ringer den stadig med en "standart" tone. Hvad gør jeg forkert?

2: Billederne... Hvad for billeder kan den vise? Jeg har nogle billeder på min computer som jeg gerne vil have over på min tlf men lige meget hvad jeg vælger så siger den at de ikke er kompatibel. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2011 - 19:27 #1
1. ringetoner skal ligge på telefonen. Så burde det virke.
2. http://developer.android.com/guide/appendix/media-formats.html
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
12. juni 2011 - 19:37 #2
Det med ringe tonen har jeg langt om længe fået til at virke. Bare træls man ikke kan vælge en anden ringe tone som standart tone. Men jeg er godt tilfreds med dit svar så hvis du kommer med et  svar får du points
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2011 - 19:41 #3
Svar :)