Avatar billede Kringelholm Praktikant
14. juni 2011 - 15:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til køb af PC til Kontor

Jeg har brug for hjælp til køb af PC til kontor.

Den skal bruges til:

- Online programmer såsom økonomiprogrammer og gmail
- Office pakken
- Div. økonomi programmer på interne server.

Det virker ikke som den helt store opgave kan nedenstående klare opgaven og eller ville i anbefale en anden PC i den pris klasse. Jeg åben forslag til udvidelser til nedenstående

Prisen for nedenstående er kr. 3987,5 incl moms

På forhånd tak for input.

Lars

Dansk Original Windows® 7 Home Premium (64 BIT) inkl. gendannelses-dvd
Intel® Core™ i5-2400 med VT (3,1 GHz, 6 MB cache)
Microsoft® Office Starter 2010 indeholder reducerede versioner af Word og Excel samt reklamer. Ingen PowerPoint eller Outlook. (Har ikke brug for)
Trend Micro Worry-Free Business Security Services, 15-måneders
Uden skærm(Har ikke brug for)
2048MB Dual Channel DDR3 [2x1024] Memory
320 GB (7200 omdr./min.)
Integreret video, GMA X2000
16x dvd rom-drev
Danish (QWERTY) Dell KB212-B QuietKey USB Keyboard Black
Optisk Dell USB-mus med 3 knapper og rullehjul (ikke trådløs), sort (Har ikke brug for)
Services og Software
1 års afhentning og aflevering - der er ikke valgt opgradering
Uden højttalere
Tilbehør
Omfatter også
Vostro 460 : Standard Base
Netledning 2 m - Europæisk
Tilbehør : Dansk dokumentation
D064601
Bestil Vostro stationær 460DT - Dansk
1 års afhentning og aflevering
MOD,MEDIA,DVD,RDVD,460Kompatibilitetsadvarsel
Behandler anmodningen...
Avatar billede inglenook Praktikant
14. juni 2011 - 15:19 #1
Du skulle ikke få problemer med ydelsen på den maskine. Min eneste kommentar er omkring Office Starter 2010. Har det selv på en lille notebook, men det er efter min mening intet værd. Hvis du har brug for Word og Excel bør du købe en fuld version, eller endnu bedre installere det gratis OpenOffice eller LibreOffice. De kan begge arbejde med Word og Excel filer.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2011 - 15:44 #2
jeg vil skære lidt på cpu og til gengæld doble til 4gb ram
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4263907
Avatar billede Kringelholm Praktikant
14. juni 2011 - 18:12 #3
Tak for jeres input.

Office pakken har jeg allerede licens til så den får jeg ikke brug for.

Hvad er jeres erfaring med Dell computer.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juni 2011 - 18:38 #4
jeg har en Dell skærm - og den er god - men folk, der har pc'er har i perioder haft svare problemer med service efter køb.
Da jeg ikke gider bruge tid på efterservice selv, men bare skifter evt død enhed, så ville jeg ikke være bleg for at hoppe på et godt tilbud (enten dør maskinen hurtigt=retur, eller også holder den i den tid, jeg har den).
Avatar billede inglenook Praktikant
14. juni 2011 - 19:02 #5
Jeg kender ikke deres desktop PCer, men har 5 Dell laptops som aldrig har givet mig problemer.
Avatar billede Kringelholm Praktikant
14. juni 2011 - 19:32 #6
Super det lyder jo godt.

Jeg bestilt 2 med 2 gb ekstra ram

Hvem der skal have point må i slås?
Avatar billede inglenook Praktikant
14. juni 2011 - 19:46 #7
Jeg springer over, ellers tak.
Avatar billede Kringelholm Praktikant
28. juni 2011 - 07:46 #8
lukket