Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2011 - 21:01 Der er 2 kommentarer

TDC portward..

hej drenge og måske damer:)

sidder her og sankker med drengene og ja vi vil gerne starte en CS:S server eller ja en Dedicated Server? hvordan laver jeg en portforwad på min router?:D

håber i kan hjælpe mig? og ja har tdc, ved ik hvad mærker det er da der bare står tdc på den?

håber i kan hjælpe mig;-)

//gelardi
Avatar billede Vinkel93 Nybegynder
14. juni 2011 - 21:15 #1
Hvis du går ind i din browser og skrive din ip i address feltet så spørger den efter kodeord og bruger navn. Så kan du logge ind og så kan du ændre det derinde.

Vinkel
14. juni 2011 - 21:17 #2
Du skal ind på den's TDC HomeBox's WEB side; der er utallige muligheder...
Detaljer kan du få når du har lært at pænt vende tilbage til dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/Gelardi10 Point ude: 225 ?
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5