Avatar billede mahyar Nybegynder
15. juni 2011 - 12:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Video kommunikation i asp.net 2.0

Hej

Jeg er ved at udvikle en hjemmeside som skal tilbyde tilbyde video kommunikation/konfference mellem 2 eller flere brugere. Der skla være mulighed for brug af flere webcam pr. brugere, så en bruger kan skifte mellem dem. Og kvaliteten er her alt afgørende og det skal bare være i top kvalitet.

Jeg har ledt i flere dage på nettet uden at finde noget som jeg rigtig kan bruge til noget.

Nogen der har nogle guldkorn :)?
Avatar billede aaberg Nybegynder
15. juni 2011 - 13:18 #1
Måske kan dette være til inspiration?
http://silverlightvideochat.codeplex.com/
Avatar billede mahyar Nybegynder
15. juni 2011 - 13:39 #2
hej aaberg

Det eksempel fra silverlight havde jeg set. Jeg synes den ser ikke helt så prof. ud. Og lidt forvirrende også måske. men kan helt klart godt bruges som inspiration. Jeg vil helst have en modul som mere eller mindre er færdig og klar til at integreres i mit eksisterende projekt.
Avatar billede Syska Mester
15. juni 2011 - 13:50 #3
Jeg tror ikke du får noget gratis så.

Er du klar til at betale ?
Avatar billede mahyar Nybegynder
15. juni 2011 - 13:57 #4
nej jeg ved det ikke er gratis. Det gør ikke noget hvis det koster noget. Bare det er god kvalitet og nemt at integrere.
Avatar billede aaberg Nybegynder
15. juni 2011 - 14:00 #5
Ser ut til at der findes en del betalingsløsninger som er flashbaseret.
http://www.google.com/#sclient=psy&hl=en&source=hp&q=flash+video+conference+software&aq=3v&aqi=g3g-v2&aql=f&oq=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=a17560d1ef61d5f5&biw=1280&bih=963
Avatar billede aaberg Nybegynder
15. juni 2011 - 14:01 #6
Hmm linket gik lidt i stykker, men det ser ud til at virke alligevel.
Avatar billede mahyar Nybegynder
15. juni 2011 - 14:27 #7
Jeg tænker på noget i Skype kvalitet. Man kan vel godt integrere skype API i ens asp.net website? Nogen der har erfaring med det? eller kender I nogle software som er på niveau skype kvalitetsmæssig som kan integreres i asp.net.

Linket virkede fint og nogle af søgeresultaterne er også ok. Har skrevet til en af dem om deres software kan integreres i en eksisterende asp.net projekt. Men jeg leder stadig efter den software som bare er super dupper. Da den skal bruges til undervisning online og i real time. Så skal det bare være i topkvalitet.
Avatar billede mahyar Nybegynder
27. juni 2011 - 12:17 #8
Jeg har ikke lige fundet nogen god løsning endnu.
Avatar billede mahyar Nybegynder
30. juli 2011 - 01:28 #9
svar