Avatar billede smidten Praktikant
16. juni 2011 - 10:48 Der er 2 kommentarer

hjælp med et cykeludlejningsdatabase

hejsa,
jeg har igang med at oprette en cykeludælejningsdatabase og har oprettet en cykel tabel, en udleje tabel og en person tabel, men har problemer med at lave en formular hvor det kun er muligt at vælge mellem de ti cykler og at gøre det umuligt at dobbeltbooke en cykel i et tidsrum.

håber en venlig person kan hjælpe mig :-)

hilsen
john
Avatar billede neoman Novice
16. juni 2011 - 14:07 #1
Jeg tror du skal stille specifikke spørgsmål, og så vil der være bedre chancer for svar. For din tekst lægger op til en udefineret mængde hjælp, og det er de færreste der vil binde sig til.
Avatar billede smidten Praktikant
16. juni 2011 - 14:28 #2
du har ret :-)tak for det