Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
16. juni 2011 - 18:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WD HDTV box og eksternt dvd- / bluraydrev

Kære eksperter.

Jeg har en WD HDTV box med en tilsluttet ekstern harddisk. Min dvdafspiller er pt i stykker, så hvis jeg skal se en dvd, kan jeg lægge den i computeren, og så enten lave den til en .iso-fil og lægge den på harddisken eller bare trække filerne (video_ts mv) over på harddisken.

Vil det være muligt at tilslutte et eksternt dvd- / bluraydrev som dette: http://www.proshop.dk/DVD-Blu-Ray-Drev/Plextor-PX-B120U-2225579.html&ref=edbpriser til tv-bokse?

Skriv hvis i skal bruge flere oplysninger

Vh
Avatar billede Julia28 Nybegynder
07. juli 2011 - 15:10 #1
Super spørgsmål, jeg følger med her! Har selv en Pace TDS 865 NV boks fra viasat, som viser kanaler i high definition - købt her: http://www.viasat.dk/davia/hdtv.html.
Hvis det er muligt vil jeg også gerne tilslutte et blueraydrev.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
04. december 2012 - 09:26 #2
lukket