Avatar billede Mathias Praktikant
17. juni 2011 - 12:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Konstruktiv kritik på ny PC

Hej derude!
Er på nippet til at bestille en masse hardware, som skal klippes sammen her når huen engang er på ;)  Indtil videre ser resultatet sådan her ud: http://www.komplett.dk/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=932086&su=6E9CD347-B70B-4A04-924F-C1AA62870049

Er der nogen der måske vil komme med til konstruktiv kritik? Dele jeg evt. burde have istedet? Andet grafikkort? Passer motherboardet sammen med de andre komponenter, er den prisen værd ect?  Ville være dejligt hvis der var en der lige ville kigge det efter ^^
Regner med, at den primært skal bruges til at game på, men også arbejde i photoshop, flash og cubase

På forhånd tak :)
Avatar billede nicqh Praktikant
20. juni 2011 - 18:45 #1
hej jeg står i samme situation som dig, det setup jeg har fundet ligner dit utroligt meget kun kabinet, gfx kort og strømforsyning vi har forskelligt. har du bestilt det?
Avatar billede Mathias Praktikant
20. juni 2011 - 19:13 #2
Nej, det har jeg ikke :) Men jeg gør det muligvis i morgen. Min PSU er 850W fordi jeg satser på at køre CF engang i fremtiden. Kabinettet har jeg valgt for at få godt med plads. Hvilket gfx kort har du valgt?
Avatar billede nicqh Praktikant
20. juni 2011 - 19:55 #3
jeg har valgt et 560ti. Det får meget god omtale. det koster 1550 kr ca.
Avatar billede nicqh Praktikant
20. juni 2011 - 19:57 #4
overvejer også at købe det her, men ved ikke helt endnu
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=580713
Avatar billede Mathias Praktikant
20. juni 2011 - 20:23 #5
Altså jeg har valgt 6950 fordi det også har fået rigtig fede anmeldelser og viser gode resultater i bench's. Og fordi at det er nemt lige at smide ét mere i engang.
Vandkøling, det kunne da også være en ide. Men tror ikke, det bliver lige nu.
Avatar billede nicqh Praktikant
20. juni 2011 - 20:29 #6
tror heller ikke jeg køber det nu. Men det bliver lækkert at få bestilt det nye setup håber det er noget der bare funger. men utroligt så ens det vi har kigget på alligevel
Avatar billede Mathias Praktikant
20. juni 2011 - 20:35 #7
Tjo, men mange af komponenterne er jo også nye, så det er jo dem man kigger på først :) Har du også valgt det samme bundkort som mig? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor? :)
Avatar billede nicqh Praktikant
20. juni 2011 - 21:30 #8
ja jeg har valgt det samme bundkort har dog også kigget på et andet det her: http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=635810
jeg ved endnu ikke hvad for et jeg tager. men grunden til det ligger mellem de 2 det er fordi jeg er blevet anbefalet dem inde på hardware-online af andre brugere.
Avatar billede Mathias Praktikant
23. december 2011 - 12:01 #9
Tak :-)