Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 11:05 Der er 11 kommentarer

God programmeringsguide

Hej eksperter.

Vil gerne have gang I noget programmering - Har lært grundlæggende HTML og lidt PHP.
Men vil have noget hvor jeg tager skridtet videre, login, og lign. - Guider som den på udvikleren.dk, er ikke mig.

- Mvh.
Nicolai
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juni 2011 - 11:14 #1
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 11:32 #2
Hej - Kigger lige på det.

- Mvh.
Nicolai
Avatar billede claes57 Ekspert
20. juni 2011 - 11:44 #3
hvis du vil have et færdigt login-system i php
http://www.phpbuilder.com/columns/tim20000505.php3?page=1
der er download af den samlede kode på side 3 - se efter linjen
The complete set of code, including the HTML login pages are included in a [zip file here].
Der er login og rutine til 'glemt adgangskode' via mail.
Avatar billede webweaver Praktikant
20. juni 2011 - 13:37 #4
Jeg kan personligt rigtig gode lide Codewalkers.
Det har hjulpet mig meget.

http://www.codewalkers.com/c/b/Programming-Basics/

Og så er der selvfølgelig også altid hæfterne "Start på PHP" og "Start på PHP5" af Thomas G. Kristensen, som jeg synes er ganske fornuftige at lægge ud med, hvis man vil igang med PHP.
Avatar billede The_Buzz Novice
20. juni 2011 - 14:33 #5
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 20:59 #6
Hejsa tak for svar.
- Hvis en af jer nederste smider et svar ville det være super - (webweaver eller The_Buzz) ;)
Avatar billede webweaver Praktikant
20. juni 2011 - 23:08 #7
Vi begge kan da bare smide et svar :-)
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
21. juni 2011 - 17:06 #8
- Er det muligt at dele pointene mellem jer så?
Avatar billede webweaver Praktikant
21. juni 2011 - 17:48 #9
Sagtens. Så snart The_Buzz også smider et svar og du sætter hak i accepter svar ved os begge, vil du selv kunne bestemme præcist, hvordan point skal deles ud mellem os. :)
Avatar billede The_Buzz Novice
21. juni 2011 - 18:37 #10
Svar
Avatar billede arne_v Ekspert
23. juni 2011 - 00:06 #11
NB: Husk at PHP er et programmerings sprog. Guides om generel programmering, OOP, design patterns tc. er ogsaa relevante for PHP.