Avatar billede jr40 Nybegynder
20. juni 2011 - 17:14 Der er 1 løsning

Hjælp til Dmsguestbook Wordpress plugin

Jeg har installeret Dmsguestbook plugin på min side:
http://allanogdorthe.dk/?page_id=45

Problemet er bare af den skriver:
Warning: Invalid CRT parameters detected in C:\HostingSpaces\andre\allanogdorthe.dk\wwwroot\wp-content\plugins\dmsguestbook\dmsguestbook.php on line 462

Linje 462 ser sådan her ud:
        $displaydate = strftime ("$var_dateformat", mktime ($hour, $min, $sec, $month, $day, $year));

Nogle der kan hjælpe mig med at finde løsningen, da jeg ikke er nogen php overhoved, men bare gerne vil have dette plugin til at virke, da det ser ud som en rigtig fin questbook.
Avatar billede jr40 Nybegynder
03. februar 2013 - 14:08 #1
lukker.