Avatar billede pokkers1234 Nybegynder
20. juni 2011 - 19:06 Der er 1 kommentar

pcschematic skole version

Hej
Jeg håber der er en der ligger inde med en skole version af pcschematic, da jeg godt kunne bruge en.

Jeg har desværre mistet min fra 2004 og har en alder hvor jeg ikke skal i skole igen :-) så hvis du findes vil jeg meget gerne høre fra dig.
Avatar billede johnnyroager Nybegynder
08. juli 2011 - 15:41 #1
Hej Pokkers1234

Du skal bare kontakte PC|SCHEMATIC A/S, så vil de hjælpe dig med en Skole Version, som i øvrigt i dag ikke længere, er begrænset i antal symboler, men helt ubegrænset.

www.pcschematic.dk

/Johnny