Avatar billede PrOz Nybegynder
20. juni 2011 - 20:49 Der er 1 løsning

Hjælp til opsætning af Win7-BPFTP server

Halløj i stuen :)

Er stødt på et mindre problem, det er ikke lykkes mig og få ekstern adgang til min BPFTP server, jeg kan godt få lokalt adgang via min lokale IP: 192.168.1.5 <--- som også er serveren, men så snart jeg er på anden linje uden for mit netværk, så går den gal..
Jeg køre Windows 7 Pro <--- GENIAL program :D, og sidder bag en "Zyxel P-660R-D1" router, som jeg mener er korrekt opsat til portforward 20-21, det samme er gældene for win7 firewall, har added BPFTP server til listen over ind & ud gående forbindelser, jeg har prøvet lidt frem og tilbage, men no dicee :(

Men skal da lige nævne min opsætning af netværket : Fra min Zyxel router har jeg forbindelse til min netgear trådløse access point, fra netgear til en switch, fra switchen til min stationær ftpsvr, fra swicthen er der desuden også koblet en ps3 konsol på...  Need Help folkens :DD

Kom frisk peeps :)
Avatar billede PrOz Nybegynder
26. maj 2014 - 14:35 #1
Lukket