Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 21:05 Der er 18 kommentarer

Slet alt undtagen Windows

Hejsa

Nogle der har et godt program eller en metode til at slette alt på computeren, undtagen Windows?

Kører win vista 32 bit - på pc'en der skal formateres.
Avatar billede poko1 Ekspert
20. juni 2011 - 21:13 #1
NicolaiErMig (140 point. Point ude: 240)
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/NicolaiErMig
20. juni 2011 - 21:15 #2
...der skal formateres... - hvis den alligevel skal "formateres", så er det jo lige meget med ...at slette alt på computeren... ???
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 21:19 #3
re poko1: jeg lukker inaktive tråde nu.

re: karise_larry: alt undtagen Windows.
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juni 2011 - 21:29 #4
NicolaiErMig; Du vil slette alt undtagen windows, jeg vil foreslå dig at formatere.

Hvorfor vil jeg dette? Fordi du vil have renset ud i dit system, men du tænker ikke helt over at for at rense rigtigt ud så kræves en formatering, du kan godt slette alt undtagen windows, men så kommer du til og sidde foran pcen et par uger nok og skal bøvle med det, derfor vil jeg sige kør en formatering hvis du har spørgsmål inden så spørg nu da det lyder til du ikke helt er så erfaren på dette område?
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 21:30 #5
Ryger Windows også under en formatering?
20. juni 2011 - 21:35 #6
... er det med henblik på videresalg ?
20. juni 2011 - 21:37 #7
...Ryger Windows også under en formatering? ... - Selvfølgelig !!!
Bliver HELT TOM...

---

Se #4 ...
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 21:38 #8
Det er ikke med henblik på vidersalg

Det er ang. at jeg skal have en ny bærbar, og det vil hp sørge for, de vil gerne have den gamle ind, og ville gerne have slettet mine filer m.m. på den.

- Om de bruger den til vidersalg, ;) Tjaa
20. juni 2011 - 21:45 #9
... er den 'født' / købt med vista ?
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 21:50 #10
Ja.
20. juni 2011 - 22:00 #11
... så er det jo bare at køre [Factory Recovery] proceduren ? Se i din manual ...
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 22:03 #12
manualen er vist væk ;)
20. juni 2011 - 22:14 #13
Fabrikat, type, model, ... ?

"Google er din ven..."
20. juni 2011 - 22:15 #14
... står der noget brugbart - i den forbindelse - på skærmen de første sekunder ved PowerOn ?
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
20. juni 2011 - 22:31 #15
HP Pavilion dv7
Avatar billede Blueeyez Mester
20. juni 2011 - 22:42 #16
Under opstart vil du se en HP skærmbilled, der vil stå Fxx = recovery disk eller noget i den stil mindes det er F10 knappen der skal bruges, hvis den har denne funktion vel og mærket! Er det muligt? Hvis så kan du derinde finde det med at gøre så den er som da du købte den :)
Avatar billede NicolaiErMig Nybegynder
21. juni 2011 - 07:58 #17
Jeg prøver lige når jeg kommer hjem ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. juni 2011 - 18:26 #18
poko1 >> Du mangler at sende et svar i dette point-spørgsmål til dig: http://www.eksperten.dk/spm/940894

NicolaiErMig >> Undskyld jeg "misbruger" dit spørgsmål, men jeg har sendt 2 personlig meddeleser til poko1 uden respons.  :-)