Avatar billede Locodk Nybegynder
22. juni 2011 - 12:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Partition "inaccessable" efter reinstall

Hej eksperter.

Jeg har som traditionen tro når ens pc begynder at halte lidt, reinstalleret windows. I dette tilfælde 32bit udgaven af 7.

Efter reinstall kan jeg nu ikke tilgå en af mine partitioner
"d:" som er en NTFS partition.
Jeg får fejlen "D:\ is not accessible" Access is denied når jeg tilgår den

Jeg er lidt rej ved om det er fordi der har været nogle user settings på den inden jeg formatterede, for jeg kan godt tilgå D:\download mappen direkte når jeg forsøger dette. Jeg opdagede dette ved et tilfælde da jeg installerede et spil, og så at installationsprogrammet kunne se alle mapper osv på mit D-drev.

Hvordan får jeg adgang til mit drev igen?

Mvh Jesper
Avatar billede Vandreren Novice
22. juni 2011 - 12:55 #1
Avatar billede Locodk Nybegynder
22. juni 2011 - 13:10 #2
Jeg fandt ud af det.

Forsøgte med at overtage ejerskabet via security tabben, men det virkede først da jeg tilføjede de samme user accounts som var på mit c drev.
Avatar billede Vandreren Novice
22. juni 2011 - 14:00 #3
Godt at du fandt ud af det, og mange tak for points.
Avatar billede Vandreren Novice
22. juni 2011 - 14:53 #4
Nå, du valgte at tildele points til dig selv. Det var ikke særlig pænt gjort.
Avatar billede Locodk Nybegynder
23. juni 2011 - 00:26 #5
Hej Vanderen

Det var ikke for at tage points der tilhørte dig, jeg havde spørgsmålet stående åbent på min laptop, og der var ingen svar da jeg valgte at tildele point til mig selv - det var fordi den ikke havde updatet med dit indlæg så jeg havde slet ikke set det.

Laver et nyt spm så kan du få point for det her:
http://www.eksperten.dk/spm/941671