Avatar billede PRofessorM Praktikant
22. juni 2011 - 14:02 Der er 2 kommentarer

Problem med LAN og Wireless forbindelse + drivere.

Hej, en ven har lige spurgt mig om jeg ikke kunne installere Windows Vista Home Premium på hans Stationære (Selvbygget fra fcomputer), og det gjorde jeg så.

Nu står jeg selvfølgelig og mangler LAN og Wireless internet drivere.

Please hjælp, kan ikke rigtig finde dem, da jeg ikke rigtig har noget at gå efter.

Evt. giv mig nogle forslag på programmer der kan vise hvad mit hardware hedder osv.

På Forhånd tak, og please hjælp mig,

Mike Hansen
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2011 - 15:23 #1
Hent og installér EVEREST Ultimate Edition, det kan hjælpe dig.
Avatar billede jenscarlo Juniormester
22. juni 2011 - 20:37 #2
Prøv dette program det er gratis.http://www.piriform.com/speccy/download