Avatar billede peterk Nybegynder
23. juni 2011 - 11:36 Der er 5 kommentarer

Outlook - opdatering af offentlige mapper med personlig undermmappe

Vi sidder i netværk og dele en fælleskalender i outlook via den offentlige mappe. For at få denne fælleskalender på Iphone så der sker opdatering via exchange skal man placere mappen under sin egen personlige mappe. Hvordan holder man denne mappe opdateret ved ændringer i fælleskalender i de offentlige mapper. Kan de kædes sammen på nogen måde??
Avatar billede micma18_ Nybegynder
23. juni 2011 - 14:39 #1
Kan du da ikke se public folders eller hvad?
Avatar billede peterk Nybegynder
23. juni 2011 - 14:50 #2
Jo, dem kan jeg sagtens se.

I den offentlige mappe har vi en fælleskalender. Denne fælleskalender er der lavet en kopi af. Jeg vil gerne hvis master fælleskalender opdaterer kopi automatisk
Avatar billede micma18_ Nybegynder
23. juni 2011 - 20:00 #3
Kan godt se, hvis man googler det, så skriver de alle sammen at outlook mobile access ikke understøtter public folders.

Hvis det er til at leve med, så kan du måske også bruge jeres outlook remote access...? Det er bare igennem browseren
Avatar billede micma18_ Nybegynder
23. juni 2011 - 20:02 #4
outlook web access, sorry ;-)

Samme server adresse, bare "https://server.dk/owa"
Avatar billede peterk Nybegynder
24. juni 2011 - 08:44 #5
Nej, det hele er jo for at Iphone kalender bliver opdateret. Dels med egen personlig kalender men også med fælles kalender med ens kolleger. Måske man blot skal dele en ekstra kalender imellem alle kolleger??