Avatar billede johnjohn111 Nybegynder
24. juni 2011 - 17:00 Der er 1 kommentar

manuscript forfatter

Hej.

Jeg er forvildet mig selv her ind fordi jeg søger en som er interesser i at skrive film manu sammen med mig.
Jeg har skrevet et, men må erkende at det skriftlige er ikke min stærke side samt mangler udd.
Men jeg brugte et film menu som fulgte med til en dvd film og brugt dens opbygning.
Men det er 90% færdig med hensyn til handling.
Jeg ville ikke være her hvis jeg ikke selv troede på scriptet er bæredygtig og har potentiale....

Men ser selv dialogen og lidt plot som mangler et løft.

Hvordan kommer jeg i i kontakt med person/er som har denne interesse.ikke kun til dette men også andre.
Det første script er en film ala i kina spiser de hunde og ved verdens ende.
Samt har et par mere der skal laves. Her iblandt familie film ala liar liar med Jim carry
Nogle forslag??

Mvh john
Avatar billede oersted Novice
04. juli 2011 - 10:10 #1
Du må da gerne sende manus til mig, det lyder interessant, John.

Jeg vil godt læse det igennem, måske kan jeg bidrage med noget.

VH Jesper