Avatar billede visto Professor
27. juni 2011 - 10:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Backup af adressekartotek og mails i Outlook

Hvordan tager jeg backup af mails og adressekartotek i Outlook?
Avatar billede AViGu Nybegynder
27. juni 2011 - 10:52 #1
Hvilken udgave af Office :)
Som udgangspunkt: Filer -> importer/eksporter -> Eksporter til en fil -> Fil med Personlig mappe (.pst) (eller noget i den retning) -> Marker hele den personlige mappe og husk at vinge af i "medtag undermapper" så kommer kalender mv. også med :)

Hvis du har Office 2010 er det under Indstillinger -> Avanceret -> Eksporter.

Meget sjovt skal du også trykke Eksporter, selvom du vil importere :D
Avatar billede visto Professor
27. juni 2011 - 10:58 #2
2007.

Er det ikke nok at kopiere mappen AppData/Local/Microsoft/Outlook til USB og så kopiere tilbage efter nyinstallering af Windows?
Avatar billede AViGu Nybegynder
27. juni 2011 - 11:02 #3
Nej, ikke med mindre du har eksporteret .pst filen først.
archive.pst er kun autoarkivering. Den genererer ikke .pst filen før du eksporterer.
Avatar billede visto Professor
27. juni 2011 - 11:06 #4
Er både adressekartotek og mails med i denne eksporterede backup fil?
Avatar billede AViGu Nybegynder
27. juni 2011 - 11:10 #5
Ja, såfremt du husker at markere undermapper :)
Avatar billede visto Professor
27. juni 2011 - 11:11 #6
Meget fint. Tak for hjælpen,
Avatar billede visto Professor
27. juni 2011 - 11:13 #7
Lige en sidste ting: Hvad er den "Arkivmapper" der også kan eksporteres? Skal den ikke også eksporteres?
Avatar billede AViGu Nybegynder
27. juni 2011 - 11:16 #8
Det er hvis du har lavet en Autoarkivering. Outlook kommer og spørger med jævne mellemrum, om du vil Autoarkivere gamle emner.

Det er blandt andet den archieve.pst fil du kan finde under local settings.
Avatar billede visto Professor
27. juni 2011 - 11:17 #9
Tak igen.
Avatar billede AViGu Nybegynder
27. juni 2011 - 11:28 #10
Anytime :)