Avatar billede PeterDamAndersen Nybegynder
28. juni 2011 - 13:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejl i udskrift

Hej.

Når jeg udskriver fakturaer i summasummarum har jeg den sidste tid oplevet at tekstfeltet i varelisten næsten forsvinder ude til venstre. Det er som om det tomme felt der er mellem "tekst" og "pris" er blevet alt for stort. Jeg kan indstille højremargin men ikke finde nogen indstillinger for venstre margin.
Er der nogen der kan fortælle hvor jeg kan rette det henne?
/Peter
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
28. juni 2011 - 15:12 #1
Hej

Du kan prøve at ændre kolonnebredden. Se på http://www.summarum.dk/tips.htm#kolonnestyring

mvh
Karsten Madsen
Avatar billede PeterDamAndersen Nybegynder
28. juli 2011 - 08:19 #2
Tak for svaret - og undskyld den sene respons.
Jeg havde andre pc-problemer og besluttede at skifte pc - det har løst problemet...

Men tak!

/Peter