Avatar billede lennart Nybegynder
28. juni 2011 - 22:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kunsten at bestille billetter fra Ryanair

er der nogen der har erfaring med at bestille billetter fra ryanair?

Cardholder Address Information
man når jeg prøver at bestille går det helt galt
med følgende
The address should be the same as that on your payment card statement.
mener jeg har skrevet den rigtige adresse
det andet problem er at den komme med den meddelse
city can only contain letters
kan det være pga øet i Tørring Det kan da virkeligt ikke passe eller hvad?
vil gerne til London så alt hjælp vil glæde mig og min kammerat
Avatar billede Andyboy Nybegynder
28. juni 2011 - 22:55 #1
Undgå æøå i alle adresser og proev igen
Avatar billede milter Ekspert
28. juni 2011 - 23:22 #2
Bynavn må kun indeholde selve navnet på byen. Postkoden, f.eks. 4000 Roskilde, skrives i feltet "Post/Zip code".

Prøv at erstatte ø-et med o.

Og hold så tungen lige i munden og kig på hvert eneste felt, som kræver afmærkning. Jeg har knap 10 års erfaring med udfyldelse af Ryanairs formularer pga. en irsk kone, og de er blevet mere og mere opfindsomme og snu, når det gælder forsøg på at lokke penge ud af deres kunder til ting, de reelt ikke behøver :-)
Avatar billede lennart Nybegynder
11. juli 2011 - 09:57 #3
læg venligst et svar for point
Avatar billede lennart Nybegynder
11. juli 2011 - 09:57 #4
vi har fået bestilt biletter
Avatar billede lennart Nybegynder
11. juli 2011 - 11:13 #6
haha nej desvære det må blive næste gang :)