Avatar billede nator267 Nybegynder
29. juni 2011 - 20:11 Der er 3 kommentarer

Skak spil

Er der nogen der kender en butik/netbutik hvor jeg kan købe mig et japansk skak spil?
helst et sted i Danmark jeg er ikke vild med at købe ting fra udlandet.
Avatar billede richardjensen Seniormester
29. juni 2011 - 20:17 #1
Prøv at 'google' skakspil, - der er mange udbud.
Du kan jo også spørge din lokale boghandler.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2011 - 20:31 #2
Du mener shogi?
Avatar billede arne_v Ekspert
29. juni 2011 - 20:35 #3
Det bliver nok svaert. Det er stort set ukendt i Danmark. Google synes ikke at finde noget.

Du bliver nok noedt til at proeve udlandet. Vaelg en stor anerkendt web shop.