Avatar billede frede479 Nybegynder
30. juni 2011 - 12:44 Der er 4 kommentarer

netværkstilslutning

min netværksforbindelse hedder motiv28vugge21mobil men der er sket et eller andet med forbindelsen så jeg ikke kan komme på internettet når jeg klikker på netværksforbindelser kommer der et skilt hvor der er sat et rødt kryds ud for motiv 28 vugge 21 mobil hvad mon jeg gør forkert mon jeg skulde have slettet et flueben eller hvad  ???? er der nogen der kan hjælpe
med venlig hilsen frede kristensen blommevej 45 9490 pandrup
30. juni 2011 - 22:09 #1
Lidt mere info:

Er det
* Trådet netværks forbindelse ?
* alm. trådløs ?
* 3G modtager ?

Er det sket 'pludseligt' ?

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

Pssssst: www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/frede479 Point ude: 165 - husk at følge op på dine tidligere spørgsmål...
Avatar billede frede479 Nybegynder
01. juli 2011 - 10:32 #2
det er trådløst netværksforbindelse og det er sket pludselig det er en widovs 7 ny hilsen og tak frede
Avatar billede kimtheman Novice
01. juli 2011 - 13:03 #3
Hvad hedder din router?

Prøv at slette motiv28vugge21mobil, for derefter at opsætte den igen.
13. juli 2011 - 10:10 #4
<frede479>: Skal du vide mere ...