Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
30. juni 2011 - 16:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filplacering og extension for digitale signaturer

Er der nogen der kan fortælle mig hvad digital-signatur-filerne hedder til efternavn og hvor de ligger?
Windows 7.
Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
30. juni 2011 - 17:26 #1
Desuden:
Min Win7 tilbyder kun at slette signaturer - ikke fx kopiere.
Hvordan får jeg installeret de manglende faciliteter? Det er jo ikke bare et program men noget dll-halløj.
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juni 2011 - 18:01 #2
i C:\Program Files (x86)\DanID\Digital Signatur
hos mig er der 18 filer - Thumbs.db er dog en systemfil, og hører ikke med.
En af filerne er en genvej til
https://danid.dk/export/sites/dk.danid.oc/da/privat/support/vedligeholdelse/Hent_signatursoftware.html
som dog ikke findes mere - men prøv at se via
https://www.nets-danid.dk/kundeservice/support/vejledninger_til_digital_signatur/
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juni 2011 - 18:02 #3
så lige, at hvis du derinde 'gensender' din velkomst-email, så vil du få et link til softwaren.
Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
30. juni 2011 - 18:52 #4
Tak for svaret.
Det eneste brugbare på DanID var deres telefonnummer, men det var også godt! Jeg fik et link til administrationsprogrammet for digitale signaturer: danid.dk/csp
Det installerede jeg, og nu kan jeg kopiere osv.
Velkomstmailen ville ikke lade sig sende igen - det var for længe siden jeg sidst havde bestilt en signatur.
De andre spørgsmål er nu ikke så akutte mere, så dem lader jeg ligge og afslutter sagen.
Mvh Knud
Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
30. juni 2011 - 18:54 #5
Hov - hvordan afslutter jeg sagen og udtrykker min tilfredahed med svaret, så pointene kan uddeles?
Avatar billede claes57 Ekspert
30. juni 2011 - 19:46 #6
jeg giver et svar - hvis du synes, jeg skal have point, så accepter det svar - ellers bare læg et svar selv, og accepter det (jeg kan godt klare mig uden point)
Avatar billede kfjeldsted Nybegynder
30. juni 2011 - 19:52 #7
Jeg har heller ikke point-mangel, så lad os bare holde os til reglerne.
Tak for denne gang!
Knud