Avatar billede vallin Juniormester
30. juni 2011 - 16:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke sende e-mail

Når jeg klikker på "ny e-mail" i windows live mail får jeg meddelelse om at der er et problem. Det gælder også photoemail.
Jeg har Dells Vostro 410. Internet explorer 9. Jeg kan heldigvis godt gå ud på hotmail og sende,
vh/Erik
Avatar billede vallin Juniormester
30. juni 2011 - 16:42 #1
Jeg glemte at skrive at jeg har forsøgt at installere en ny windows live essentials på dansk for programmet har også skiftet sprog til engelsk. Den gik ikke igennem. Jeg vil nødigt fjerne alle gamle e-mails.
vh/Erik
Avatar billede kimtheman Novice
30. juni 2011 - 22:02 #2
Måske du skal skrive lidt om, hvad for et problem den skriver der er....
Avatar billede vallin Juniormester
01. juli 2011 - 10:11 #3
Som sædvanlig når det gælder Microsoft, skriver den ikke noget om, hvad problemet er
vh/Erik
Avatar billede kimtheman Novice
01. juli 2011 - 12:54 #4
Så bare skriv det den skriver. Vi kan jo ikke hjælpe hvis vi ikke har noget at gå efter.
Avatar billede vallin Juniormester
02. juli 2011 - 10:53 #5
ok jeg skriver hvad der kommer op:
"A problem occured while trying to open this message. A problem has occured. Please try again"
vh/vallin
Avatar billede vallin Juniormester
02. juli 2011 - 14:45 #6
Jeg har selv løst det, ved at gå ind på kontrolpanelet under afinstaller på windows live essentuels kunne den repareres