Avatar billede sasso Novice
01. juli 2011 - 22:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min PC kan ikke finde USB-internetforbindelser

Hej kære eksperter!

Jeg har en Dell E6410, som har kørt upåklageligt længe. Jeg har kørt mit mobile Internet over min iPhone hele vejen - helt uden problemer. (Den er kørt over USB-kabel af to grunde: Min iPhone er en 3GS og har derfor ikke Wifi-muligheden + Bluetooth er ikke aktiveret på min PC (Se spørgsmålet 'Hvordan aktiverer jeg Bluetooth på min Dell E6410?'))

For nylig holdt PC'en op med at finde den internetforbindelse, jeg delte fra min iPhone. (iTunes virkede fint med opdateringer og det hele). Jeg testede med Telenors USB-dungle og med TDC's ditto, men der var ikke liv i nettet den vej heller.

Mine USB-stik virker fint i øvrigt. Hvad kan der være galt? Computeren er fint i stand til at finde og gå på Wifi af enhver art.

På forhånd tak
Steen
02. juli 2011 - 00:40 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede sasso Novice
02. juli 2011 - 13:58 #2
Selvfølgelig - en forglemmelse. Der er tale om Windows 7
Avatar billede sasso Novice
04. juli 2011 - 11:26 #3
Jeg endte med at ringe til min it-mand i hans ferie. Det tog kun fem minutters telefonkonsultation, efter at hverken en anden it-mand, Dell's support og eksperten.dk har givet bud på løsninger:

1. Kontrolpanel
2. Netværks- og delingscenter
3. Rediger indstillinger for netværkskort
4. Højreklik på Lanforbindelse 2 og vælg egenskaber
5. Fjern krydserne i Greenbow NDIS filter driver og Agnitum firewalldriver.

Bing! Så kørte det igen.