Avatar billede krelle98 Nybegynder
03. juli 2011 - 11:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ayto afspille fil i DVD-afspiller

Hej jeg har en mappe med en film i, og tilhørende menu. Jeg har brændt filerne ned på en DVD, men når jeg åbner den i DVD-afspileren skal jeg vælge hvilken fil jeg skal åbne. Er der en måde man kan få DVD'en til automatisk at åbne den rigtige fil?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2011 - 13:26 #1
Den er brændt forkert.

Hvad mener du med mappe?
Der skal være 2 mapper: Audio_TS og Video_TS og intet andet. De må ikke ligge i en mappe som så først skal åbnes på DVD afspilleren.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2011 - 13:27 #2
Dvs. Audio_TS og Video_TS skal ligge i roden af dvd skiven.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. juli 2011 - 13:28 #3
Nu er jeg forvirret...
www.eksperten.dk/spm/942201 her spørger du også?

+ www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/krelle98 dem skal du nok lige følge op på.
Avatar billede krelle98 Nybegynder
03. juli 2011 - 15:21 #4
Undskyld jeg havde skrevet den første men så var jeg i tvivl om den var blevet oprettet, så jeg lavede den her også. Og jeg har fået svar på den anden, men du kan godt lige lægge et svar så du kan fåpoint for besværet.:-)
Avatar billede krelle98 Nybegynder
06. september 2011 - 22:04 #5
..