Avatar billede hleschly Nybegynder
03. juli 2011 - 15:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ical/ICS fomat problemer

Hej alle.

Håber der er en som kan findet min fejl.
jeg har et mindre VBA kode som laver en ics file med en masse kalender aftaler.
når jeg impotere den i Outlook virker den ganske fint men hvis jeg prøver i google så får jeg flg fejl:
Error at line 1225: Expected [VEVENT], read [VCALENDAR]

link til ics filen:
http://dcteam.dk/ics/haa%20-%20BrandOgRedningKalender.ics.txt
Avatar billede hleschly Nybegynder
06. juli 2011 - 09:58 #1
Jeg har også forsøgt på min HTC og der virker den heller ikke jeg får dog ikke en fejl melding men intet bliver lagt ind.

Håber virkelig at der er nogen som kan fortælle mig hvad det er der er galt, så jeg kan komme videre med projektet.
Avatar billede nlr2000 Nybegynder
28. juli 2011 - 11:56 #2
jeg forstår ikke, hvis det virker. Alle unic-id's er jo ens....
Avatar billede hleschly Nybegynder
28. juli 2011 - 16:03 #3
Okay og det må de ikke være???

Jeg er nybegynder i Ical/ics faget. kan du ellers se om der skulle være problemer.??
Avatar billede hleschly Nybegynder
30. juli 2011 - 09:41 #4
Så blev problemet løst og tak for hjælpen nlr2000 smid lige et svar så du kan få lidt point.
Avatar billede nlr2000 Nybegynder
02. august 2011 - 13:15 #5
jamen tak for det