Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
05. juli 2011 - 21:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Glemt kodeord til bruger på Windows 7

Hej Eksperter.

Jeg skulle ændre min kode til min konto på Windows 7..
Da det var gjort, genstartede jeg min computer. Da jeg skulle indtaste kodeordet, så det ud til, at kodeordet jeg blev ved med at indtaste var forkert.

Jeg vil vide, om der er en mulighed for at komme ind på kontoen selvom, jeg ikke har koden?

Jeg ved i hvert fald, at man kunne gå ind på Fejlsikret tilstand og ændre den i XP.

På forhånd, tak

Steve
Avatar billede kovboyjder Nybegynder
05. juli 2011 - 21:23 #1
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
05. juli 2011 - 22:22 #2
dvs. Jeg har ikke en cd til windows 7, så derfor skal jeg sætte en xp disc ind?
Avatar billede osigaard Nybegynder
05. juli 2011 - 23:51 #3
Nej du kan ikke bruge en Windows XP CD.

"You can do this with a bootable Windows PE USB stick or by using Windows RE. You can start Windows RE by booting the Windows Vista or Windows 7 setup DVD and then selecting "Repair" instead of "Install Windows."

By the way, you can't use the Windows XP boot CD for this purpose because its Recovery Console will ask for a password for the offline installation. However, you can use a Vista or Windows 7 DVD to reset a forgotten Windows administrator password on Windows XP."

Du kan lave en bootable Windows PE USB stick, ved at downloade fra dette link:
(http://4sysops.com/archives/build-a-bootable-windows-pe-3-0-usb-drive-with-rescue-tools-part-1/)
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
06. juli 2011 - 09:00 #4
Det er nok usb-stikket, jeg går efter, da jeg ikke har cd'en for hverken vista eller win 7
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
08. juli 2011 - 13:25 #5
Jeg har prøvet at downloade en recovery tool og brænd ISO filen ned på en cd. Derefter har jeg gået ind på BIOS og ændret systemet til, at den skal boote op fra en CDROM som 1. prioritet, men alligevel virker det ikke.

Nogle andre gode råd?
Avatar billede xIraqisteve Nybegynder
13. juli 2011 - 08:37 #6
Resultat: Hirens boot cd