Avatar billede johwic Juniormester
06. juli 2011 - 20:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Wordpress og backup

Jeg er helt ny i Wordpress, og har fået lavet en side, som jeg skal opdatere jævnligt.

Jeg har kvajet mig, og har opdateret noget som skal tilbage til oprindelige side. DVS. noget med at genskabe fra en anden dato.

Nogen gange er muligheden der i panelet, og andre gange kan jeg ikke...

Hvor findes funktionen? Noget med autogem...eller?
Avatar billede johwic Juniormester
07. september 2011 - 11:27 #1
Fandt en tilføjelse der hedder: post revisions og med den kan man fortryde opdateringer.
Avatar billede JDonbaek Nybegynder
24. september 2012 - 11:03 #2
Hej Johwic,

Godt at høre.
Jeg fandt lige din tråd og vil lige bidrage..

Jeg HÅBER du husker at bruge backup på din WordPress side. Hvis ikke så har jeg skrevet denne guide til hvordan du super nemt opsætter automatisk backup: http://jdmarketing.dk/wordpress-backup-sadan-gor-du-2.html

Lad mig høre, hvis jeg skal hjælpe dig :)

Venlig hilsen,
Jonas Donbæk
Avatar billede michael201 Nybegynder
17. maj 2014 - 18:37 #3
tingene kan hurtig blive kryptisk I den her internet verden hvis man ikke kender det ret godt på min side www.tweeb.dk der burger jeg et plugin der hedder backup og den tager en backup af hele min side plus indhold osv.. den er jeg ret godt tilfreds med