Avatar billede perlys Praktikant
07. juli 2011 - 09:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dobbeltpost

Hej alle - jeg har en pc, opsat med Outlook 2010, deri er der opsat 2 forskellige TDC pop3-konti - problemet er at der kommer dobbeltmail, dvs. at hvis man sender en mail til x1@xxx.dk så kommer den også i x2@xxx.dk's indbakke - der er ikke sat videresend eller kopi eller lign. op på TDCmailserveren. - Er der nogen som ved hvor i outlook det kan være opsat til at smide den samme mail i begge indbakker?
Avatar billede lindstam Nybegynder
10. juli 2011 - 09:15 #1
Er du sikker på at det er to foskellige pop konti hos tdc, og ikke bare to aliaser, der peger på samme konto ?
Hvis begge konto har sig eget 12 cifrede kontonummer så er det forskellige konti - hvis de har det same 12 cifrede kontonummer, men blot 2 forskellige emailadresser, så er det aliaser som peger på samme postkasse..

mvh erik lindstam
Avatar billede perlys Praktikant
10. juli 2011 - 10:51 #2
Jeg tjekker lige igen med TDC...
Avatar billede perlys Praktikant
05. september 2011 - 21:30 #3
Lukker - tak til Lindstam - pc bleb ominstalleret og så var problemet løst.