Avatar billede sahvih Nybegynder
09. juli 2011 - 19:14 Der er 6 kommentarer

hjælp til billedmanipulation

er der nogle herinde der ved hvordan man ændre ansigsfaconen på et billede? f.eks. hvordan man gør næsen større/mindre, laver højere kindben, længere ben, mindre kinder, flottere øjne,en anden hudfarve, anderledes kæbestruktur osv.
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2011 - 20:55 #1
Man tager 4 guldøl - i hurtig rækkefølge.
Avatar billede krede-L Nybegynder
09. juli 2011 - 20:56 #2
Hvilke enhed skal det bruges til PC, MAC, eller mobil.
Avatar billede sahvih Nybegynder
09. juli 2011 - 21:26 #3
pc
Avatar billede silvah Nybegynder
13. juli 2011 - 23:48 #4
Hvis du har adobe photoshop kan det gøres nemt. Her henter du bare billedet i programmet, og bruget effekten Blødgør (liquify - Engelsk) Så kan du lave større og mindre næser samt ændre hele ansigtet.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juli 2011 - 00:09 #5
Hvis det er til pjat og pjank, så kan man lave meget sjov med Cartoonist: http://www.vicman.net/cartoonist/

Hvis det er til seriøs brug, glem mit indslag.  :-)
Avatar billede sahvih Nybegynder
17. juli 2011 - 21:36 #6
det er til seriøst brug :) det skal se helt naturligt ud :)