Avatar billede SuzmA Nybegynder
09. juli 2011 - 19:29 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min bærbar gider ikke tænde

Hej eksperter.

Jeg prøvede at starte min gamle gamer bærbar fordi min ven skal have den også ville den ikke starte, der skete intet.

Hvorfor gør den det? Det er en gammel acer 2½ år.
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juli 2011 - 19:45 #1
Nu skriver du jo ikke rigtigt noget...

Så... batteriet er fladt, og du havde ikke sat den til strøm....?
Avatar billede SuzmA Nybegynder
09. juli 2011 - 21:30 #2
Jeg har prøvet med og uden batteri i
Avatar billede SuzmA Nybegynder
09. juli 2011 - 21:36 #3
- Når jeg har opladeren i computeren så går lyset til grønt også sort osv.
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2011 - 21:44 #4
Hvad hvis batteriet er i kan du så tænde den uden brug af strøm kablet? Hvis så prøv, hvis ikke pga defekt batteri, så tag batteriet ud og se om pcen modtager strøm, det kan lige så vel være strøm adapteren der er defekt (Strømforsyningen kabel/hw)
Avatar billede SuzmA Nybegynder
09. juli 2011 - 22:38 #5
Det virker ikke, så det vil sige at batteriet virker men strømforsyningen ikke virker så jeg skal have mig en ny, koster det ikke ca. 500,- ?
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2011 - 22:41 #6
Skriv hvad din bærbar hedder så skal jeg lige tjekke ;)
Avatar billede SuzmA Nybegynder
09. juli 2011 - 23:13 #7
acer aspire 4520 en gammel model :P
Avatar billede Blueeyez Mester
09. juli 2011 - 23:17 #8
Her er der 1 strømforsyning: http://shop.notebookonline.dk/stroemforsyning/acer/aspire-4520/model.aspx

Har handlet der før selv, med stor success :)
Avatar billede Mads_25 Nybegynder
10. juli 2011 - 01:20 #9
Er fejlen at den ser ud til at starte op, men så "dør" den bare?
- hvis ja så er dit bundkort død.

Du kan dog lave det med "ovn tricket".

Jeg har lavet en af den slags på den måde
Avatar billede SuzmA Nybegynder
03. december 2013 - 16:48 #10
Fik den aldrig til at virke :(