Avatar billede asterix12 Nybegynder
10. juli 2011 - 09:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Google dokumenter

Hej,

Jeg har en Google Apps konto, men kan ikke selv bestemme hvem jeg vil dele mine dokumenter med. Findes der en virksomhed man kan kontakte telefonisk for at få hjælp til sit Google problem?

Vh
Kim
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2011 - 11:24 #1
Ja, det gør der : )

Find dem her: http://www.google.com/enterprise/gep/directory.html
- vælg Region:Europe og dernæst sub-region: Denmark

Bare rolig der er ikke millioner - kun 15
Avatar billede asterix12 Nybegynder
10. juli 2011 - 11:38 #2
Når jeg følger linket, står den bare og blinker, som om siden ikke vil indlæsses!
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2011 - 12:16 #3
Hm.. ikke her.. Prøver som flad tekst:
google.com/enterprise/gep/directory.html
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2011 - 12:24 #4
Hvis den stadig ikke kan li' dig..
- er den mest oplagte kandidat på listen AppsPeople: http://www.appspeople.dk/cms.ashx

De har ovenikøbet deres telefonnummer med store "bogstaver" på forsiden!

PS: Kender dem ikke. Får ingen procenter. Hun ville selv