Avatar billede delled Nybegynder
10. juli 2011 - 12:43 Der er 8 kommentarer

Gendan Windows XP uden

Jeg vil gerne gendanne min gamle Hp stationær til fabrikstilstanden men jeg har ikke nogen gendannelses cd, så hvad gør jeg??

håber i kan hjælpe
Avatar billede delled Nybegynder
10. juli 2011 - 12:45 #1
*Gendan Windows XP uden cd
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2011 - 12:49 #2
Hvis den ligger i en skjult Eisa partition, trykker du på en af "F" tasterne under opstart f.eks. "F11"
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juli 2011 - 12:55 #3
Under opstart vil der være et HP logo så vil du skulle trykke på Fxx for at starte det op.. så kan du gøre det den vej.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2011 - 12:57 #4
Få du ikke en blå skærm i starten der fortæller hvilken knap du skal trykke på, for at starte recoery delen?
Avatar billede 220661 Ekspert
10. juli 2011 - 13:02 #5
To sjæle en tanke. Den har svævet derude når jeg trykkede opret.
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2011 - 15:40 #6
Og hvis alt dette ikke hjælper kan jeg brænde dig en kopi, det koster 30,00 kr. incl. porto , du skal så bruge din egen licensnøgle
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2011 - 22:24 #7
delled
Hvad med noget respons? du har oven i købet fået et flot tilbud i #6.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juli 2011 - 09:11 #8
Det må man sige, hvis de andre muligheder ikke er tilgængelige.
I øvrigt er det en bedre løsning med løst medie, da du er fri for at rydde op i gamle ubrugelige programmer efter du har lagt backuppen ind.
Kan jo tænkes delled er taget på ferie, og har glemt denne tråd.