Avatar billede echelon2001 Juniormester
13. juli 2011 - 16:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

flytte mobilnumre i konktaktperson fra andet til telefonnummer i outlook ?

hej

håber i kan hjælpe mig, problem :

Jeg har en nokia 6300 som sat til pc med kabel og nokia suite, hvor jeg har lavet en synk af mine kontaktpersoner til outlook, hvor jeg så vil synk. min nye iphone med outlook så jeg får alle mine kontakter med over, det lykkes også MEN mobil numrene står i outlook som andet og ikke som mobil, det vil sige at jeg har fået alle mine kontakter med over på iphone uden nogle telefonnumre, er der en hurtig måde hvor jeg kan få rykket mobilnumre fra andet i outlook til telefonnummer istedet for ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
17. juli 2011 - 23:20 #1
Ikke en hurtig måde, men gå i outlook og sæt alle dine numre til at være i mobilfeltet, og foretag en ny sync, så skulle det være på plads.
/ptj_11
Avatar billede echelon2001 Juniormester
19. juli 2011 - 08:53 #2
ja det har du ret i, den havde jeg nemlig også luret, simpelthen kopiere og sætte ind, bare ikke specielt optimalt, er der virkelig ikke en anden måde at gøre det på ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
22. juli 2011 - 11:11 #3
Det ntror jeg ikke der er. Desværre.
/ptj_11
Avatar billede echelon2001 Juniormester
02. august 2013 - 19:28 #4
lukket